Eduhouse ja digitaalisia myynnin koulutuksia tarjoava Makatemia yhdistävät voimansa uudessa yhteistyössä syyskuusta alkaen. Yhteisenä tavoitteenamme on luoda uusi standardi myynnin osaamisen jatkuvalle kehittämiselle, joka palvelee samanaikaisesti myös muita organisaation eri osia.
Yhteistyö perustuu molempien yritysten jaettuun visioon ajankohtaisten ja huippuasiantuntijoiden tuottamien koulutuspalvelujen tarjoamisesta. Eduhousen vankka osaaminen verkkokoulutuspalveluiden saralla sekä Makatemian asiantuntemus myynnin koulutuksien tarpeista luovat pohjan vahvalle kumppanuudelle.
”Haluamme luoda markkinoiden laadukkaimman verkkokoulutuspaketin, joka sisältää koulutusmateriaalia myynnin johdon ja asiantuntijoiden sekä asiakaspalvelun tarpeisiin”, kertoo Eduhousen General Counsel Miia Oulasvirta.
Myynnin koulutukset ovat myyntityön lisäksi tarpeellisia monissa muissa organisaatioiden toiminnoissa. Yhteistyö Makatemian kanssa tukee pitkän linjan tavoitettamme tarjota asiakkaillemme mahdollisuuksia jatkuvaan ja monipuoliseen oppimiseen, joka vastaa työelämän muuttuviin vaatimuksiin.
”Myyntityön koulutus parantaa viestintä- ja kuuntelutaitoja sekä opettaa ratkaisukeskeisyyttä ja neuvottelukykyä”, sanoo Eduhousen COO Johannes Jokelin.
”Mukautumiskyky ja asiakaskeskeisyys, joita myyntityö korostaa, ovat keskeisiä menestykselle monissa tehtävissä myös organisaation muissa osissa. Koulutettu henkilöstö ymmärtää paremmin asiakkaiden tarpeita ja osaa ottaa vastuuta itsenäisesti.”
"Yhdessä voimme tuottaa korkealaatuista ja käytännönläheistä koulutustarjontaa myynnin johtamisen ja asiantuntijatyön tarpeisiin.”
Jatkuva osaamisen kehittäminen on välttämätöntä tämän päivän nopeasti kehittyvässä työelämässä. Myös myyntityö muuttuu vauhdilla, kun uusia teknologisia ratkaisuja vyöryy osaksi arkea.
”Makatemian perustajat tuovat tähän yhteistyöhön erittäin tärkeää osaamista, kokemusta ja verkostoja. Yhdessä voimme tuottaa korkealaatuista ja käytännönläheistä koulutustarjontaa myynnin johtamisen ja asiantuntijatyön tarpeisiin”, Oulasvirta sanoo.
Makatemia on korkeatasoisiin B2B-myynnin verkkovalmennuksiin erikoistunut palveluyritys. Makatemian koulutussisällöistä vastaa Petri Parvinen, joka on Suomen ensimmäinen myynnin professori ja yksi yrityksen perustajista. Parvinen on toiminut professorina ja tutkimusryhmien johtajana muun muassa Helsingin yliopistossa ja Aalto-yliopistossa sekä luennoijana ja vierailevana tutkijana Stanfordin yliopistossa. Makatemian käytännönläheiset valmennukset perustuvat tutkittuun tietoon, ja kaikki kouluttajat ovat omien alojensa huippuosaajia.
Jos olet kiinnostunut myynnin koulutussisällöistä osana koulutuspakettianne, saat lisätietoa Eduhouse-yhteyshenkilöltäsi, ottamalla meihin yhteyttä verkkosivuiltamme löytyvän chatin kautta tai täyttämällä yhteydenottolomakkeemme.