Uusi standardi myyntitaitojen jatkuvalle kehittämiselle
Eduhousen ja Makatemian yhteistyö tarjoaa aina ajankohtaista koulutusta myynnin huippuasiantuntijoilta. Myyntitaitojen koulutuksissamme pääset käsiksi korkealaatuiseen sisältöön, joka on suunniteltu vastaamaan niin myynnin johdon, asiantuntijoiden kuin asiakaspalvelunkin tarpeisiin. Hyödynnä tilaisuus oppia viimeisimmät myynnin strategiat ja pysy askeleen edellä.
Moderni asiakkuuksien johtaminen
Koulutuksen tavoite on tuoda sinulle osallistujana oivalluksia, osaamista ja konkreettisia toimintamalleja ja työkaluja omien tärkeiden ... Koulutuksen tavoite on tuoda sinulle osallistujana oivalluksia, osaamista ja konkreettisia toimintamalleja ja työkaluja omien tärkeiden asiakassuhteiden syventämiselle ja hoitamiselle.
Myyntipsykologia ja myyntityön laatu
Koulutus sopii erityisesti myyjille jotka haluavat parantaa oman työnsä laatua.Tämän osion opiskeltuaan opiskelija tuntee myyntipsykologian tärkeimmät ydinkysymykset, ja osaa sekä toimia myyjänä oikein, että tunnistaa eettisen ja huonon myynnin sitä kohdatessaan.
Moderni asiakkuuksien johtaminen
Koulutuksen tavoite on tuoda sinulle osallistujana oivalluksia, osaamista ja konkreettisia toimintamalleja ja työkaluja omien tärkeiden ...Koulutuksen tavoite on tuoda sinulle osallistujana oivalluksia, osaamista ja konkreettisia toimintamalleja ja työkaluja omien tärkeiden asiakassuhteiden syventämiselle ja hoitamiselle.
Myyntitiimin johtaminen
Koulutus käsittelee strategisten teemojen lisäksi myös myyjien esihenkilötyötä, tavoiteasetantaa ja modernin CRM-järjestelmän hyödyntämistä myynnin ...Koulutus käsittelee strategisten teemojen lisäksi myös myyjien esihenkilötyötä, tavoiteasetantaa ja modernin CRM-järjestelmän hyödyntämistä myynnin johdon työkaluna.
Asiakkaan kohtaaminen - erilaiset asiakkaat ja haastavat asiakastilanteet
Tässä koulutuskokonaisuudessa keskitytään asiakaskohtaamisissa onnistumisiin ja etsitään keinoja kohdata entistä paremmin erilaisia asiakkaita, ...Tässä koulutuskokonaisuudessa keskitytään asiakaskohtaamisissa onnistumisiin ja etsitään keinoja kohdata entistä paremmin erilaisia asiakkaita, tunnistaa heidän erilaisia odotuksiansa ja palvella heitä vieläkin paremmin. Käsittelemme koulutuksessa myös haasteellisia asiakastilanteita mm. erilaisten reklamaatiotilanteiden avulla. Tätä katsoessasi opit miten voit omalla toiminnallasi vaikuttaa myönteisesti asiakaskokemukseen. Saat mukaasi niin ajattelun apuvälineitä ja oivalluksia kuin konkreettisia työkaluja erilaisten asiakkaiden kohtaamisiin erilaisissa kanavissa. Tämä koulutuskokonaisuus soveltuu jokaiselle asiantuntijalle ja esimiehelle, joka palvelee työssään asiakkaita ja on kiinnostunut paremman asiakaskokemuksen tuottamisesta. Tämä koulutuskokonaisuus soveltuu hyvin sekä pitkään asiakastyötä tehneille että juuri asiakaspalvelutehtävissä aloittaville.
Asiakaspalvelua eri kanavissa
Työtämme tarkkana numeroiden ammattilaisena arvostetaan, mutta liukastelemmeko me asiakaspalvelussa heikoilla jäillä? Tietämättämme saatamme itse ...Työtämme tarkkana numeroiden ammattilaisena arvostetaan, mutta liukastelemmeko me asiakaspalvelussa heikoilla jäillä? Tietämättämme saatamme itse heikentää meistä näkyvää ja kuuluvaa kokonaiskuvaa työmme osaajana ja vieläpä hidastaa töiden etenemistä. Millaista on hyvä asiakaspalvelu ja miksi siihen pyritään? Tunnen myymäni tuotteen ja palvelun läpikotaisin, ja sekö ei muka riitä!
Ylivertaisen asiakaskokemuksen rakennusaineet
Tässä koulutuksessa käydään inspiroivalla tavalla läpi ylivertaisen asiakaskokemuksen rakennusaineet. Asiakaskokemus on trendisana ja lähes jokaisen ...Tässä koulutuksessa käydään inspiroivalla tavalla läpi ylivertaisen asiakaskokemuksen rakennusaineet. Asiakaskokemus on trendisana ja lähes jokaisen organisaation strategiassa. Tästä huolimatta liian harva on pysähtynyt sen äärelle pohtimaan, että mistä se oikein muodostuu ja mitä ylivertaisen asiakaskokemuksen muodostaminen vaatii. Hannu Uotilan yrityksessä Oy Sailerissa on toteutettu yli 2000 asiakaskokemushaastattelua. Nyt ensimmäistä kertaa Hannu paljastaa näiden haastatteluiden pohjalta opittua. Mikä on asiakaskokemuksen rakentamisessa tärkeää ja miksi? Tule mukaan oppimaan ja inspiroitumaan. Koulutuskokonaisuus sopii asiakaskokemuksesta vastaaville, markkinointi-, myynti- ja liiketoimintajohdolle, sekä asiakaskokemuksen tutkijoille.
Huippumyyjäksi Petri Parvisen johdolla
Tähän kokonaisuuteen on koottu Suomen ensimmäisen myynnin professorin Petri Parvisen myyntikoulutukset. Parantaa myyntivalmiutta ja päivittää ...Tähän kokonaisuuteen on koottu Suomen ensimmäisen myynnin professorin Petri Parvisen myyntikoulutukset. Parantaa myyntivalmiutta ja päivittää myyntiosaamisen tähän päivään. Päätavoitteina myyntityöstä innostuminen, ammattimainen myyntityö ja myyntiprosessin hallinta. Soveltuu tutkitusti kaikenlaisille myyntiosaamistaan kehittäville ammattilaisille. Kurssin sisällöt kumpuavat kymmenistä suomalaisista ja ulkomaalaisista yritysesimerkeistä ja tuoreesta tutkimustiedosta, jotka Professori Parvinen osaa kokemuksensa turvin esittää mutkattomalla, raikkaalla ja hyödyllisellä tavalla, koska hän toteuttaa jatkuvasti sekä myyntiä, sen muutoksen johtamista että myynnin tehokkuustutkimuksia itse. Parvinen on yksi Suomen suosituimmista ja pidetyimmistä liikkeenjohdon kouluttajista ja esiintyjistä, koska hän jakaa akateemista tutkimustietoaan ja yritysesimerkkejään yksityiskohtaisella, innostavalla ja elämänmakuisella tavalla. Soveltuu tutkitusti kaikenlaisille myyntiosaamistaan kehittäville ammattilaisille. Kokonaisuuden sisältö: Myyntikonsepti ja myyntiprosessi Myyntipsykologia ja myyntityön laatu Myynnin strategia ja systematiikka Myyntityö: Tehokkuus, oman työn kehittäminen ja henkilöstöjohtaminen
Modernit myynti- ja asiakaspalvelutaidot
Modernit myynti- ja asiakaspalvelutaidot koulutuskokonaisuus koostuu kolmesta alakokonaisuudesta, jotka ovat Myynnin ABC, Myynnin johtaminen ja ...Modernit myynti- ja asiakaspalvelutaidot koulutuskokonaisuus koostuu kolmesta alakokonaisuudesta, jotka ovat Myynnin ABC, Myynnin johtaminen ja Virtuaalimyynti. Johtajatiimin Mika D. Rubanovitsch ja Tero T. Nieminen käyvät läpi myynnin, asiakaspalvelun ja myynnin johtamisen ajankohtaisia teemoja. Koulutuskokonaisuus on tarkoitettu kaikille myynnin ja asiakaspalvelun parissa työskenteleville sekä esimiestehtävissä toimiville. Myynnin ABC Myynnin ABC -koulutuskokonaisuudessa käydään läpi myynnin perusperiaatteet. Oppimisen tavoitteena on ymmärtää mistä osatekijöistä myyntiprosessi muodostuu ja miten myyjä hallitsee tekemistään. Sisältö: 1. Asiakasluokitus 2. Ylhäältä-keskelle –myynti 3. Ennakkovalmistautuminen ja vuoropuhelu 4. Tarvekartoitus 5. Hyötyjen perustelu ja kaupan päättäminen 6. Vastaväitteiden käsitteleminen ja seuranta Myynnin johtaminen Myynnin johtaminen -koulutuskokonaisuudessa käydään läpi moderni myynnin johtaminen. Koulutuksessa käydään huolellisesti läpi modernin johtamisen osa-alueet: johtaminen, asiakas, teknologia ja ihminen. Oppimisen tavoitteena on ymmärtää mistä moderni johtaminen muodostuu ja miten itseohjautuvat tiimit toimivat. 1. Johtaminen I 2. Johtaminen II 3. Asiakas 4. Teknologia 5. Ihminen I 6. Ihminen II Virtuaalimyynti Virtuaalimyynti-koulutuskokonaisuudessa käydään läpi modernin virtuaalimyynnin periaatteet. Oppimisen tavoitteena on ymmärtää mistä osatekijöistä virtuaalimyynti muodostuu ja miten toimia eri kanavissa. Sisältö: 1. Perinteinen myynti vs. superdigi 2. Virtuaalinen asiakaskohtaaminen 3. STOP-myynti: Suhteet 4. STOP-myynti: Työkalut 5. STOP-myynti: Osaaminen 6. STOP-myynti: Parantaminen 7. Laadukas puhelinkohtaaminen 8. Sosiaalinen myynti
Itsensä johtaminen
Koulutuksen avulla parannat itsetuntemustasi kartoittamalla motiivejasi ja kompetenssejasi sekä mietit strategiaasi ja toimintaasi kohti ...Koulutuksen avulla parannat itsetuntemustasi kartoittamalla motiivejasi ja kompetenssejasi sekä mietit strategiaasi ja toimintaasi kohti tavoitteitasi.
Myyntipsykologia ja myyntityön laatu
Koulutus sopii erityisesti myyjille jotka haluavat parantaa oman työnsä laatua.Tämän osion opiskeltuaan opiskelija tuntee myyntipsykologian tärkeimmät ydinkysymykset, ja osaa sekä toimia myyjänä oikein, että tunnistaa eettisen ja huonon myynnin sitä kohdatessaan.
Moderni asiakkuuksien johtaminen
Koulutuksen tavoite on tuoda sinulle osallistujana oivalluksia, osaamista ja konkreettisia toimintamalleja ja työkaluja omien tärkeiden ...Koulutuksen tavoite on tuoda sinulle osallistujana oivalluksia, osaamista ja konkreettisia toimintamalleja ja työkaluja omien tärkeiden asiakassuhteiden syventämiselle ja hoitamiselle.
Myyntitiimin johtaminen
Koulutus käsittelee strategisten teemojen lisäksi myös myyjien esihenkilötyötä, tavoiteasetantaa ja modernin CRM-järjestelmän hyödyntämistä myynnin ...Koulutus käsittelee strategisten teemojen lisäksi myös myyjien esihenkilötyötä, tavoiteasetantaa ja modernin CRM-järjestelmän hyödyntämistä myynnin johdon työkaluna.
Merkityksellinen työ: mitä, miksi ja miten
Tämä koulutus antaa sinulle avaimet ymmärtää mitä merkityksellisyys työssä tarkoittaa.Tämä koulutus antaa sinulle avaimet ymmärtää mitä merkityksellisyys työssä tarkoittaa, mitkä ovat merkityksellisyyden keskeiset lähteet ja miten voit vahvistaa sekä omaasi että tiimisi merkityksellisyyttä.
Ensiaskeleet motivaation johtamiseen
Tässä koulutuksessa etsitään ja löydetään keinoja parempaan motivointiin, sitouttamiseen, innostamiseen ja kannustamiseen esihenkilöroolissa.Tässä koulutuksessa etsitään ja löydetään keinoja parempaan motivointiin, sitouttamiseen, innostamiseen ja kannustamiseen esihenkilöroolissa.
Motivaation johtaminen: toisen motivaation tukeminen
Tämän koulutuksen tarkoituksena on lisätä esihenkilöiden ymmärrystä sisäisen motivaation teoriasta ja sen hyödyistä työyhteisössä.Tämän koulutuksen tarkoituksena on lisätä esihenkilöiden ymmärrystä sisäisen motivaation teoriasta ja sen hyödyistä työyhteisössä.
Aava Virta: Parempaa palautumista
Kahdeksan viikon jälkeen ymmärrät uneen ja palautumiseen liittyvät asiat..Kahdeksan viikon jälkeen ymmärrät uneen ja palautumiseen liittyvät asiat, oppit paljon käytännön metodeja ja osat viedä nämä käytäntöön ja suunnitella omaa arkeasi palautumista kunnioittaen.
Muutokset työelämässä – psyykkinen sopeutuminen työpaikan muutoksiin
Koulutuksen tavoitteena on lisätä ymmärrystä ja tuoda uusia näkökulmia siihen, mitä meissä tapahtuu, kun jotain ympärillämme muuttuu.Koulutuksen tavoitteena on lisätä ymmärrystä ja tuoda uusia näkökulmia siihen, mitä meissä tapahtuu, kun jotain ympärillämme muuttuu.
Voimavarat ja hyvinvointi etätyössä
Koulutuksessa lähestytään hyvinvointia etätyössä sekä kuormittavien tekijöiden minimoinnin näkökulmasta että myönteisten voimavarojen lisäämisen ...Koulutuksessa lähestytään hyvinvointia etätyössä sekä kuormittavien tekijöiden minimoinnin näkökulmasta että myönteisten voimavarojen lisäämisen näkökulmasta.
Psyykkinen vahvuus
Koulutus on tarkoitettu kaikille, jotka haluavat lisätä taitoaan käyttää mentaalitaitoja omien tavoitteiden saavuttamiseen, niin työelämässä kuin ...Koulutus on tarkoitettu kaikille, jotka haluavat lisätä taitoaan käyttää mentaalitaitoja omien tavoitteiden saavuttamiseen, niin työelämässä kuin arjessakin.
Tunnetaidoilla hyvinvointia
Opi, mitä tunnetaidot tarkoittavat, miten tunteet näyttäytyvät jokapäiväisessä arjessa ja kuinka voimme oppia kehittämään niitä.Opi, mitä tunnetaidot tarkoittavat, miten tunteet näyttäytyvät jokapäiväisessä arjessa ja kuinka voimme oppia kehittämään niitä.
Eduhouse x Makatemia – yhteistyöllä myynnin huippukoulutusta
Eduhouse ja digitaalisia myynnin koulutuksia tarjoava Makatemia yhdistivät voimansa syyskuussa 2023. Makatemia on B2B-myynnin verkkovalmennuksiin erikoistunut palveluyritys, jonka koulutussisällöistä vastaa Suomen ensimmäinen myynnin professori Petri Parvinen.
Myyntitaidon koulutuksien avulla sinä ja koko tiimisi opitte
- ratkaisukeskeisyyttä ja neuvottelukykyä
- parempaa mukautumiskykyä ja asiakaskeskeisyyttä
- tärkeitä viestintä- ja kuuntelutaitoja.
Asiakkaiden suusta
Palvelumme käyttäjät tietävät sen parhaiten: lue jatkuvan oppimisen hyödyistä ja liity joukkoon!
Yhteistyömme Eduhousen kanssa on ollut erittäin sujuvaa jo useamman vuoden ajan. Eduhousen kautta olemme onnistuneet saamaan asiantuntevia kouluttajia erityisesti digitaalisen talous- ja palkkahallinnon, vaativan asiantuntijapalvelun sekä myynnin koulutuksiin. Eduhouse kykenee reagoimaan nopeasti toiveisiimme ja saamme soveltuviin ja ammattitaitoisiin kouluttajiin yhteyden lyhyellä varoitusajalla.
Tiina Mäkinen
Director, Saranen
Koulutuksen tarve ja tarjonta tuli juuri oikeaan aikaan. Koulutuksesta ollaan tietoisia, sillä osaamisen kehittämiseen panostetaan ja se on jatkuvasti taustalla niin esimiestyössä kuin puheissa.
Jesse Ehtamo
HR Business Partner Lead, Sanoma Media Finland
Eduhouse mahdollistaa yksilöllisten urapolkujen tukemisen, jossa kouluttautumistarpeet johdetaan kunkin työntekijän henkilökohtaisesta opintosuunnitelmasta (vrt. massakoulutukset). Arvostamme myös sitä, että koulutukset ovat saatavilla aina tarvittaessa ajasta ja paikasta riippumatta. Koulutuksiin on mahdollista myös palata videokirjaston kautta.
Antti Aho
Talous- ja henkilöstöjohtaja, Talenom Oyj
Miksi valita Eduhouse myyntitaitojen kehittämiseen?
Palvelussamme yhdistyvät modernin oppimisen parhaat puolet.
Ajantasaiset koulutukset
Saat kaikki tarvittavat myyntitaitojen ja myyntiä tukevan osaamisen koulutukset yhdestä paikasta, yhdellä kuukausimaksulla.
Kovimmat kouluttajat
Kouluttajamme perehtyvät jatkuvasti uuteen ja ovat valmiina jakamaan parhaat ajantasaiset vinkit sinulle ja tiimillesi.
Itsenäistä opiskelua
Itsenäisyys ei ole synonyymi yksin jäämiselle. Tuemme oppijoita ja mahdollistamme tavoitteellisen osaamisen kehittämisen.
Seuraa kehitystä
Johda osaamisen kehittämistä tehokkaasti ja sujuvasti. Jaa tiimillesi opintosuunnitelmia ja seuraa kehittymistä raporttien avulla.
Myyntitaitojen kovimmat kouluttajat
Tästä olemme ylpeitä: alan parhaat asiantuntijat johdattavat sinut myynnin ja vaikuttavan asiakaskokemuksen saloihin.
Petri Parvinen
Myynnin johtamisen professori
Professori Petri Parvinen on Suomen ensimmäinen Myynnin johtamisen professori ja yksi Suomen suosituimmista liikkeenjohdon kouluttajista ja esiintyjistä.
Myynnin johtamisen professori
Kert Kenner
Modern Sales Coach
Kert Kenner on yksi Suomen vaikuttavimpia ja suositumpia modernin myynnin valmentajia, joka on toiminut myyntivalmentajana yli 20 vuotta.
Modern Sales Coach
Mika D. Rubanovitsch
Vastuuvalmentaja, tietokirjailija
Mika D. Rubanovitsch, tutummin Ruba, on myyntityön suurvelho ja luotettu myynnin ja johtamisen uudistaja, myyntivalmentaja ja sparraaja.
Vastuuvalmentaja, tietokirjailija